Concursul se va desfasura in perioada 23-26 Aprilie 2015 pe traseele montane de pe teritoriul administrativ al Comunei Runcu. Acesti monstrii pe patru roti arata foarte agresiv, dar sunt condusi de oameni care iubesc si protejeaza natura, astfel ca traseele sunt marcate strict si urmeaza actualele drumuri forestiere sau cursuri de apa. Masinile vor fi monitorizate prin GPS si nu au voie sa se indeparteze de la traseul dat, mai mult de 100 metri stanga/dreapta. Ca o noutate absoluta pentru astfel de competitii, Cupa X3M RUNCU cu sprijinul autoritatilor locale si al partenerilor, are taxa de participare 0 (zero) si ofera cazare gratuita pentru concurenti, in limita a 45 de echipaje, motiv pentru care aducem multumiri pensiunilor de pe raza comunei Runcu, sponsori ai acestui eveniment: Casa din padure– sat Runcu, Casa Bella– sat Rachiti, Conacul Dobrita (Casa Bumbaru)– sat Dobrita, Pensiunea Nona-sat Runcu, Casa Stefanita-sat Runcu, Casa Rustik-sat Baltisoara, Pensiunea”3 Fantani”-sat Dobrita, Pensiunea Ani– sat Dobrita.
De asemenea, un alt element inovativ este transmiterea competititei prin live streaming la adresa de internet: www.100tracks.net, pentru cei ce nu pot fi prezenti. . Monitorizate fiind prin GPS, din fata computerului vom putea vedea locatia fiecarui echipaj, dar si pozitia pe care se situeaza in concurs. Foarte interesante vor fi si imaginile surprinse live de catre camerele web amplasate pe traseu in punctele cele mai fierbinti.
Domnul Primar al Comunei Runcu, Cimpeanu Adi organizeaza acest eveniment cu scopul de a promova potentialul turistic al zonei. Concursul este unul international si s-au inscris deja echipaje din tarile vecine, acest lucru garantand un larg interes asupra acestui sport.
Pentru cei care vor fi prezenti sunt importante urmatoarele informatii:
– concursul va fi structurat pe doua clase : HARD si SOFT
ZIUA 1 – 24.04.2015
Accesul auto in perimetrul Cheilor Sohodolului se va desfasura dupa urmatorul program:
06:00 – 08:30 DESCHIS
08:30 – 12:30 INCHIS
12:30 – 16:00 DESCHIS
16:00 – 20:30 INCHIS
Clasa HARD – START ora 09:15 – de la Complexul Sohodol
– SOSIRE – in intervalul 16:00 – 20:30 – in punctul Mogos (Cheile Sohodolului)
Clasa SOFT – START ora 09:15 – din punctul Mogos (Cheile Sohodolului)
– SOSIRE – in intervalul 16:00 – 20:30 – in punctul Mogos (Cheile Sohodolului)
ZIUA 2 – 25.04.2015
Clasa HARD – START ora 09:00 BAZA SALVAMONT RUNCU – deplasare in coloana cu antemergator pana la intersectie Biserica Dobrita – START TEHNIC – 09:10
– SOSIRE – Valea Susenilor
Clasa SOFT – START ora 09:00 BAZA SALVAMONT RUNCU – deplasare in coloana cu antemergator pana la intersectie Biserica Bota – START TEHNIC – 09:15
– SOSIRE – Valea Susenilor
Spectatorii sunt invitati la intrarea pe Valea Susenilor, intre orele 10:00 – 16:00, unde va avea loc proba speciala (TRIAL-ul). In zona vor fi amenajate terase, unde contracost se vor putea servi bauturi si gustari.
Pentru detalii suplimentare, persoana de contact Adi Cimpeanu – 0724 215 259
Iata si cateva imagini de la pregatirile traseului:
Pentru concurenti:
ZIUA 1 , Joi 23 aprilie (zi înscrieri)
Ora 14.00 – deschiderea înscrierilor
21.00 – Briefing şi cina
23.00 – Închiderea înscrierilor
ATENTIE!! Termenul limita pentru inscrieri este joi, 23.04.2015, ora 23.00. Nu se pot face inscrieri in zilele cand se desfasoara competitia.
ZIUA 2 , Vineri 24 aprilie (zi nr. 1 de concurs)
09,15 – START zi 1
20,30 – ora aproximativa FINISH zi 1
21,00 –PARTY cu surprize din partea organizatorilor!
ZIUA 3, Sâmbătă 25 aprilie (zi nr. 2 de concurs)
09,00 – START zi 2 baz salvamont runcu
17.00 – Ora aproximativă de terminare a secţiunilor
10.00 –16.00 Proba specială punctată în competiţie
19.00 – Cina festivă
20.30 – Premierea pentru competiţie
21,00 – Free PARTY!
Competiţia, precum şi dotarile obligatorii ale autovehiculelor participante la concurs si conditiile de siguranta a ale echipajelor sint cele din regulamentul 100Tracks, cu următoarele amendamente:
– se acceptă la clasa SOFT orice fel de dimensiune sau profil de cauciuc;
– punctele participanţilor se adună în cele două zile de competiţie, astfel încât vor fi câştigători individuali.
Secretariatul competitiei va fi la sediul Salvamont Runcu, iar cei ce doresc sa participe vor avea nevoie de urmatoarele documente:
– acte de identitate;
– permise de conducere valabile pentru pilot ;
– licenţa sportivă eliberată de FRAS (de orice oricare tip, Tot teren, Raliu, Viteza in coasta, Off-road, Rally Cross sau slalom parallel)
– asigurarea sportivă (se poate încheia la secretariatul concursului);
Concurentii care nu poseda niciun fel de licenta din cele mentionate mai sus, o pot primi pe loc, GRATUIT, in momentul inscrierii.